Public relations to strategiczny element zarządzania organizacją, którego celem jest sprawna, planowa, efektywna komunikacja tak wewnątrz firmy jak i z jej otoczeniem. To nic innego jak kreowanie wizerunku firmy lub organizacji poprzez przekazanie informacji do otoczenia na temat firmy, jej produktów lub usług z wykorzystaniem liderów opinii lub bezpośrednio przy użyciu np. mediów.
Cel
Celem głównym studiów jest wypracowanie umiejętności skutecznego zarządzania informacją, tworzenia w świadomości odbiorcy konieczności istnienia organizacji, budowania zaufania do firmy i jej pozytywnego wizerunku.
ADRESACI:
Studia podyplomowe adresowane są do osób, które mają ukończone studia wyższe (licencjackie lub magisterskie), dbających o swój wizerunek w świecie biznesu, polityki, sztuki, prowadzących własne firmy chcących zadbać o wizerunek swojego przedsiębiorstwa; oraz do osób zajmujących się promocją i szeroko rozumianą komunikacją w organizacjach i urzędach administracji publicznej.
ORGANIZACJA STUDIÓW:
Opłaty:
Absolwenci otrzymują świadectwo ukończenia studiów podyplomowych według wzoru ustalonego przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego.